suka-suki

make this blog just for suka-suka..hilangkan boring, isi masa lapang..dan tempat meluahkan perasaan..
hehe..ade masa drop by lah bloq aku..

Wednesday 10 August 2011

layar keinsafan...(yelah sgt..)


Bismillahirrahmannirrahim....
Salam semua.. firstly gua nak minta maaf kalau dah lama tak meng-update blog kesayangan gua ni. Bukan apa, gua ada beberapa exam atau test2 penting yang perlu diutamakan. Dah berminggu-minggu jugaklah tak online. Saja meng-away-kan diri dari dunia luar untuk dapatkan ketenangan dan focus. Yelah kebetulan ketika dugaan berat menimpa ni, ada berlambak pulak quiz dan test2 penting untuk dihadap. So, nak tak nak kenalah dahulukan yang penting dulu ye dop?...erm btol2...exam n test ler sgt..hello!!!..bkn bebudak U jer de test..lam hidup nh pom de test..so pepandai lah kome pikio nye..(lintang pukang loghat gua nh..ade gua kesah?????hahahha)


Ya Allah.. peritnya nak buat entry kali ni.. entry yang paling perit pernah gua karang. Setiap jari jemari ini menaip, setiap kali itu gua cuba menahan sebak di dada dan takungan air di kelopak mata ni. Perit.. cukup perit hanya Tuhan yang tahu. Namun gua kena kuatkan diri menaip entry ini dan sekaligus beritahu kepada semua orang. Kawan-kawan sekolah, rakan-rakan baik, rakan cyber dan semua yang mengenali diri ni.

seperti yg sekerat dua kerat maklum..member2 cium mulut gua semua dah pakei "belekbery"..x ksah lah model pe...3310 ke..3315 ke...3315i ke...jnji deme semua dah ade sejibik sebijik sorang..huk3...touching gua ase..ase nak berlari2 anak sambil nyanyi lagu 6xth sense yg judulnya menyesal..yelah sebab pe gua sekOr jer yg xde lg..mnyesal lah x menabung awei2..lau x dah blh beli satu guni dah belekbery...(ambik kau...sampai nk ungkit2 sal tabung plak..pe ke hal nye...hak3)

                 nh lah menatam belekberry..

hahahahha...nh sekerat pic yg gua curik2 lupa bg tau memeber gua..yg salah serong nya planing kemain ngan gua sesama nak ambk belekbery nh...last2 member gua dpt..gua?????gigit jari jemari jer..sampei nk gigit telinga ase..nsib baik x sampai..lau x dah buat lauk tuk sahur karang...wakakakkaka..psycho kowt ngan menatam belekbery nh...

so dgn sdikit usaha gigih n tawakal...(gigih ler sgt)...gua akn acu-cuba-try dptkan menatam nh..mybe hujung bulan nh or lepas raya...huh!!!!!...kena gigih nh melawat jiran2 d kg time raya nti..yelah nk collect duit raya banyak2..ne tau dpt yg torch terus..catwalk lah gua...(berangan sampai langit ke-7)..hahahah..in'allah..lau ade rzeki..hihihihi..

title entry layar keinsafan...mna yg insaf nya????????terpesong terus...
ade gua kesah???????? 

2 comments:

abang baker said...

kesal ku kerna dia.. (tetibe keluor ella)

meh la beraya umah ai, komperm dapat duit raya sampul besar.. untung2 dapat bold sejibik..

acikbuCUk... said...

hik3...ade can ek???wokey!!!! sblum sbuh gak i sampai...huhuhu