suka-suki

make this blog just for suka-suka..hilangkan boring, isi masa lapang..dan tempat meluahkan perasaan..
hehe..ade masa drop by lah bloq aku..

Thursday 9 February 2012

selamat hari jumaat...

bosan nya hari nh xtau nk buat pe..gua slalu cuti duk kt umh tdo mnk tdo mkn smpai mlm..huhuhu

tulah kje gua seharian menghabiskan cuti n mengisi masa terlapang..muahahaha

arini planning nk kuar pusing2 alamanda..tgok wayang..sopink3>>>

celasssss!!!!!!!!!!!!! sopink..cenggitu bnyak duit nk sopink...

well!!!...besalah..gaji sampai 10k kan..tetau nk buat pe..derma kt anak yatim pom dah..huhuhuhu

sampai anak yatim pom dah x yatim..

saje mencarut di petang jumaat..owang len buat amal hari jumaat..tapi gua?????buat bodoh jer..

sempoi kanm?????

k lah peeps!!!!..gua coretkan titipan nh tuk semua...

selamat beramal...huhuhuhuhu

3 comments:

abang baker said...

jah, kalo dah kaya jangan lupa kan kakak yer

acikbuCUk... said...
This comment has been removed by the author.
acikbuCUk... said...

ahkak jgn wsau...hihihii...kita always ingt ahkak...