suka-suki

make this blog just for suka-suka..hilangkan boring, isi masa lapang..dan tempat meluahkan perasaan..
hehe..ade masa drop by lah bloq aku..

Monday 17 December 2012

di Luah maTi mAk..di kuNyaH mAti nEneK..



semekom..
lama rasanya x menghapdate blog nh..berhabuk kembali..haishhh!!!!!!!! time-time ni lah tenet nak peroblem..dah bertukar menjadi slow khinzir..

untunglah budak busuk tu dah beli samsung nota..dah rasa nikmat guna samsung nota..aq jugak yang terhegeh2 nak kumpul duit sampai taun depan..tunggu jer lah..

back to tittle..acely sejak lima menjak aq agak tensen ngan keje..buat tu x kena..buat ni lagi x kena..kekadang banyak sangat beban yang x tertanggung..giler ah ayat!!!..

rase macam nak resign..tapi kemana nasib aku nanti..ke lorong kah??bawah jambatan kah??balik kg kah??atau ke manakah???

diluah mati mak..ditelan mati bapak..dikunyah mati nenek..NENEK KAU!!!!!

x keje xde duit..xde duit xleh makan..xleh makan sakit..sakit xleh keje..xleh keje xde duit balik..OK dah melalut sgt ni..

so NAK x NAK i have to keep going do all this..org kg ckp owg puteh camni lah jadi..MAAFKAN SAYA..kalau diberi peluang nak jer aku hentikan semua ni and balik ke kg..tenang sikit hidup..tapi kalau lama-lama kt kg pon xleh gak..xde duit..xde duit camne nak beli susu anak-anak..

hmmm..DILEMA WANITA betol aku dengan semua ni..

                          sinarilah aku dengan cahayaMU :(


                                 dauunnn jom kawan :(


                           hancur!!! luluh!!!!! hatiku!!!!!


kadang-kadang terpikir mungkin ini dugaan dan balasan atas dosa-dosa aku sebelum ni..setiap orang diberikan dugaan..orang puteh selalu cakap let bygone be bygone..life must go's on..

2 comments:

abang baker said...

nyah............. kakak datang ni...
kakak singgah baca blog ni...

wah ada umpat kakak yer..?
kejam....

sis banyak bersabar yer.. moga segala yang berlaku akan kuatkan lagi diri sis in future kelak

wah skiping pulak kakak

bila sis nak tengok wayang dengan kakak lagi..? nanti gaji teman kakak yer.. dah lama tak lepak dengan sis.. semua sibuk bizi manjang kan...

acikbuCUk... said...

buhahahahaha...ade sikit2 jer..xpe kan..erm boleh jer...dah lama giler x nengok wayang..xtau pon latest movie skg..

erm sabar lah skg nh..xtau nak wak pe..sabar jer lah..