suka-suki

make this blog just for suka-suka..hilangkan boring, isi masa lapang..dan tempat meluahkan perasaan..
hehe..ade masa drop by lah bloq aku..

Thursday 11 April 2013

TerinGin..

salam..
hye to all..

lama x update belog..eh??yeke lama??macam baru jer update..hemoh3
ok TERINGIN tu sebenarnya bukan tajuk lagu shima artis tu yer..
jangan salah paham..

Teringin tu sebenarnya Teringin sangat nak p bercuti..nak release tension..relax..chiLLeX!!!!..trademark sekarang..
kalau orang lain update belog lepas pegi bercuti sana sini..
yang aku pulak bercerita pasal 'TERINGIN' nak pegi bercuti..

Antara tempat yang berjaya memikat hati aku sekarang ni satu pulau kat terengganu..
Pulau Lang Tengah..based on ape yang aku 'google' tempat dan view dia menarik sangat..
beauty and peace..hah!!! giteww kau!!.. sesuai sangat kalau nak relaX..

                                         cantik kan??

dan harga resort nya pun bole tahan murah..nak kata murah sangat-sangat tu takdelah..tapi ade goment fees kan..betul ke ejaan fees tu..lantaklah janji paham..hemoh3..

Mintak-mintak and insyaallah jadi..nanti aku uplod lah picture-picture bercuti..(pegi pon belum)

2 comments:

dak eina said...

kalo dpt g bercuti ramai2 kn best..

acikbuCUk... said...

hahhaha...jom r weh..