suka-suki

make this blog just for suka-suka..hilangkan boring, isi masa lapang..dan tempat meluahkan perasaan..
hehe..ade masa drop by lah bloq aku..

Wednesday 15 May 2013

Bila Dah Menjadi Kebiasaan

salam..
hye to all...
gigih pulak aku menghapdate belog..
rasanya lama x hapdate..
eh?yeke?hahahaha.. ^_^

so entry aku ni acelly direct to the point r..
xnak r kias-2..but orang dimaksudkan kena rahsia r..
eh kata direct to the point? ek?lantaklah.. *-*

pasal sorang ni..tengah bersedih atas berita kehilangan...
tapi masih sempat taip entry..2 3 entry plak tu..
bersedih tapi still boleh hapdate belog?
cmne tu..lau aku nak buat ape-ape pon xde mood..

Bukan nak busy body or jaga tepi kain orang..
Tapi nampak xde perasaan sedih kat situ..
yelah based on ape yang di post boleh nampak lah sedih..
 tapi sedih sambil taip blog..camtu?

tau yang keje full time dia update belog jer..
and benda tu berlaku kehendak tuhan..
kena terima dan kena redha..tapi xkan moment untuk bersedih xde langsung??

Ehmmm @( '  ' )@ bialah dah tu keje dia..dan mungkin dengan blogging
dapat menghilangkan rasa duka di hati..
or just nak bagi tahu kawan-kawan yang dia tengah bersedih..
come on lah..just annoying.. (eh jeles pulak aku..apesal?? ( !_! ) )..


No comments: