suka-suki

make this blog just for suka-suka..hilangkan boring, isi masa lapang..dan tempat meluahkan perasaan..
hehe..ade masa drop by lah bloq aku..

Sunday 6 January 2013

AJL 27

semekom..

hye semua
dah lama x hapdate ini belog..
nyaris-nyaris berhabuk..
ok lah..

AJL 27 dah pon berlabuh tirainya..
betul ke ramalan korang semua??
ke ade yg patah seribu cz lagu korang minat x menang..
aiii???patah seribu??ehm3..

gua???
gua memang patah seribu cz lagu gua minat
PATAH SERIBU by SHILA AMZAH
tak menang!!!!!!!!!
menci!! menci!! menci!!
ok-ok..
dah-dah..
malu tenok tengok..

tapi ape-ape pon..
gua recpect kat aizat and the palauan..
sempoi giler uat persembahan semalam





tergugat letteew yuna nengok aizat..
dah macam zaman dulu-dulu..
hemoh-hemoh-hemoh
xlupa pada apis..
menang besar lagi semalam..
vokal n tempat ke-3

ke-2 pulak azlan dan mesin-mesin taipnya..
serius sempoi n semart giler dress diorang..
macam dark gothic pon ade aku tengok

aku badget teman pengganti bakal menang..
menang gak..just for persembahan terbaik..
last juara sape lagi lau bukan 
minah USA
yunalis zarai


btw
  CONGRATS BUAT YUNA

No comments: