suka-suki

make this blog just for suka-suka..hilangkan boring, isi masa lapang..dan tempat meluahkan perasaan..
hehe..ade masa drop by lah bloq aku..

Thursday 10 January 2013

mAk Tiri



assalam..

hari ni gua masuk keje macam biasa..
start keje macam biasa..
bukak PC macam biasa..

n then tetiba dapat keje..
bukak tender..
okey x kesah lagi..

masa bukak tender pon macam biasa..eH!! macam x biasa coz pestime bukak tender
masa tengah memerah kudrat bukak tender ni
datang sorang mak tiri ni..
perangai macam hape!!
mulut lagi lah..
pot pet!! pot pet!!                                    
                                       hodoh bukan?
twentiforseben!!!!!
bunyi jer mulutnya..
tu tak kena
ni tak kena
pakai baju RED WARRIORS pon salah
rambut panjang pon salah
hey mak tiri!!
aku bukan kat sekolah rendah..
dah lah tengah penat dengan tender yang bertimbun-timbun
datang pulak MAK TIRI yang SIAL perangainya..
terus down mood nak keje..

sabar dan aku pekak kan telinga
wei MAK TIRI SIAL!!!
MAK KANDUNG aku pon x macam tu..
susu TETEK kau pon aku tak hisap..
pandai-pandai nak arahkan aku..

p/s: MAAF JIKA ADA KATA-KATA KESAT/LUCAH DIDALAM CERITA INI


No comments: