suka-suki

make this blog just for suka-suka..hilangkan boring, isi masa lapang..dan tempat meluahkan perasaan..
hehe..ade masa drop by lah bloq aku..

Sunday 20 January 2013

UITM Lendu kecOh

salam..

sejak dua menjak ni aku tengok kt twitter ngan pesbuk kecoh pasal kisah student UITM kena kacau..
makhluk halus..orang minyak..
kena rasuk lah..
kena kacau lah..
nota hilang lah..
macam-macam aku dengar

tapi bos kt office aku ni
juga salah sorang bekas student Uitm tu gak..
cakap benda tu dah lama dah..
sebelum ni pon dah ramai budak2 kena kacau..
kenapa sekarang baru nk kecoh..

pendapat aku lah sekarang senang, twitter,fb,wassap, semua ade
dulu pon mybe dah ade tapi x sepemes sekarang social connection ni..
ape-ape pon aku doakan diorang selamat-selamat saje..

                        picture ni kopipes jer..x sure betol ke x

No comments: