suka-suki

make this blog just for suka-suka..hilangkan boring, isi masa lapang..dan tempat meluahkan perasaan..
hehe..ade masa drop by lah bloq aku..

Wednesday 27 November 2013

Bandung Hashtag Throwback

Salam
entry kedua..Bandung Hashtag Throwback

before this about Jakarta..and this time my story about bandung..
macam sama jer ayat..macam sama jer..macam sama jer..

Ok lah Bandung ni banyak sikit sempat melawat dan menghabiskan duit..mostly F.O.
For those who tak tahu
F.O ni meh aku explain sikit..
F.O ialah Factory Outlet..biasa lau Malaysia kita biasa tengok F.O.S
F.O.S Factory Outlet Store..
Bandung ni banyak giler F.O and there's a lot of branded-II stuf yang boleh buat aku giler/sawan..

And diorang punya F.O sangat-sangat unik..ada yang macam restoran..rumah..and macam-II lagi..
In malaysia we mostly tengok F.O.S dalam Mall jer kan..lau ada kt luar pon mybe aku tak tahu..


Rumah Mode
Rumah Mode ni sangat-II lah 'heaven'..boleh habiskan sehari kat sini..banyak sangat T-Shirt,Jeans,Short Pants,Boxer and macam-II lagi..senang citer semua ada..and dengan kualiti yang bagus dan harga yang sangat berpatutan..Boleh shopping disini tanpa ragu-II.. HeHeHeHe (^_^) (*_*)
Toko Tiga           

Toko Tiga ni pulak more to Jeans lah..banyak sangat branded like Levi's, Burberry, Polo, Lacoste banyak lah weH!!..mati nak explain satu-II (^_^!).. yang penting harga dia lagi murah compare to Malaysia and kualiti sangat lah bagus..aku pakai still OK lagi..and kat sini aku habiskan 2juta.. rupiah jer.. Hemoh-HemoH-Hemoh..


Tempat ni aku lupa nama apa..hehehehe..and banyak
lagi lah antaranya Rumah Tas..and F.O yang berhampiran..




Bali Heaven
Bali heaven ni salah satu F.O..tempat dia sangat unik..ada restoran sekali..lepas ko habiskan shoppping boleh terus melantak  :P

Tu lah antara tempat-II shopping sempat pergi kat Bandung..

P/s : Nantikan Sambungan Di Entri BerikutnYa..

1 comment:

Azlan Strider said...

tengok gambar2 ko nie bro membuatkan aku teringat ketika trip aku ke bandung..rasa macam nak pegi balik...

Regards,
-Strider-